Ze względu na stale rosnącą konkurencję w branży escape roomów, coraz trudniej jest wypromować własny biznes.

O ile bowiem dla użytkownika powiększająca się liczba ciekawych pokojów jest bardzo korzystna, to dla osób chcących na nich zarobić przekłada się to na konieczność walki o klienta.

Na szczęście wystarczy korzystać ze sprawdzonych metod promocji i reklamy escape roomów, aby nie trzeba było martwić się o klientów. Przede wszystkim jednak należy postawić na jakość i zapewnić odwiedzającym odpowiednio wysoki poziom zabawy, bo w przeciwnym razie odwiedzający szybko rozpowiedzą innym, że dane miejsce jest jedynie stratą czasu i pieniędzy. Zakładając jednak, że pokój zagadek prezentuje odpowiedni poziom, warto skorzystać z poniższych metod promocji:

1. Druk atrakcyjnych wizytówek lub ulotek ze drobną zniżką, którą odwiedzający będą mogli przekazać znajomym.

2. Dodanie własnego escape roomu do naszej bazy, dzięki czemu automatycznie zostanie on uwzględniony przez ranking escape room i tym samym kolejne osoby dowiedzą się o jego istnieniu.

3. Organizowanie regularnych konkursów z wejściówkami do escape roomu.

4. Rozesłanie mailingu do miłośników tej formy zabawy z danego miasta (tym celu możesz skontaktować się z nami).

A może znasz inne skuteczne metody promowania escape roomów? Jeżeli tak, podziel się nimi w komentarzach.

Jak promować escape room?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *